.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخوردبا ناهنجاری‌ اخلاقی درسواحل گلستان

 شمال نيوز: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به آغاز طرح تابستانه تشدید فعالیت‌ها در مناطق گردشگری گفت: با ناهنجاری‌های اخلاقی سواحل دریای گلستان برابر قانون برخورد می‌شود.
به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان،‌ سید کاظم موسوی بر رعایت عفت عمومی و شئونات شهروندی در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری خصوصاً سواحل دریای خزر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همه ساله میلیون‌ها مسافر برای بهره‌مندی از مواهب طبیعی به استان گلستان سفر می‌کنند گفت: استان گلستان به دلیل برخورداری از این مواهب طبیعی همه ساله میزبان خیل بی‌شماری از مسافران از نقاط مختلف کشور است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان افزود: نیروی انتظامی نیز با اجرای طرح‌های انتظامی و امنیتی درصدد است بهترین شرایط امنیتی را برای مسافران و گردشگران مهیا کند.

موسوی طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی در این اماکن را از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: در این طرح با مصادیق غیرقانونی و مخالف امنیت اجتماعی و اخلاقی برخورد می‌شود.

وی مزاحمت و سلب امنیت، عدم رعایت پوشش مناسب، فعالیت‌های غیرمجاز سمعی و بصری و استفاده از لباس‌های مبتذل را از جمله مصادیق طرح ارتقاء امنیت اخلاقی عنوان کرد و بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اخلاقی یکی از مهمترین مطالبه مردم از پلیس است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با تأکید بر اینکه اجرای قانون و جلوگیری از بی‌نظمی و ناامنی هرگز تعطیل‌بردار نیست، افزود: نیروی انتظامی با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه‌های آموزش اجتماعی، پیشگیری انتظامی و برخورد با ناهنجاری‌ها برای توسعه قانون‌مداری و نظم و جلوگیری از هنجارشکنی با همکاری سازمان‌های مسئول و مشارکت عمومی اقدام می‌کند.

موسوی ابراز امیدواری کرد با رعایت هر چه بیشتر قوانین و مقررات و مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار بیش از پیش شاهد جامعه‌ای امن و مستعد برای دیگر فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشیم. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1392
این همان ازادیه مردمدنبالشن. جنبه ندارین نگاه نکنین. مابرای همین ازادیها پای صندوق رای رفتیم وبه روحانی رای دادیم.زنده بادرنگ بنفش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.